Kettering, Tasmania. - Reisverslag uit Kettering, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Kettering, Tasmania. - Reisverslag uit Kettering, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Kettering, Tasmania.

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

10 Februari 2013 | Australië, Kettering

Omdat we internet een paar dagen moesten missen zijn we een beetje achter met ons reisverslag. In Freycinet hebben wij een boottocht gemaakt helemaal rondom het schiereiland, naar Wineglass Bay. Dit is vaak verkozen tot een van de 10 mooiste stranden van de wereld! Het was inderdaad prachtige en indrukwekkende cruise. Een geweldige mooie rotskust, veel vogels, seals, een heel ruige zee, echt een belevenis. Ons huis daar was echt fantastisch met een uitzicht zoals wij nog niet eerder vanaf ons bed hebben meegemaakt.
Gisteren was een reisdag, na een rit van een uur of 3 kwamen wij aan in onze B&B in Kettering, een plaatsje ten zuiden van Hobart. Weer een heel ander landschap, glooiend, landerijen, schapen, heel kleine plaatsjes en we hebben een schapenkaas-proeverij bezocht. Nu zijn wij net terug van weer een bijzondere "cruise", de Bruny Island Cruise.
Dit was nog ruiger dan rondom Freycinet, het leek soms wel of wij in een raceboot door de metershoge golven scheurden. Ook nu weer een heel indrukwekkende rotskust, albatrossen gezien, seals, allerlei vogels, geweldig. Wel de hele dag onderweg, auto, bus, veerpont, weer de bus en alles weer terug, maar het was zeker de moeite waard, een hele belevenis. Morgen gaan we het rustig aan doen, het plan is om de stad Hobart te bezoeken.

• 10 Februari 2013 - 10:52

Berend En Hanneke:

Zoiets dachten wij al, geen internet.
    Maar goed weer te lezen dat jullie steeds prachtige tochten maken.
    Wat een land !!!
    Ben zeer benieuwd naar de foto's. Dat zal slechts een fractie laten zien van wat jullie daadwerkelijk meemaken.
    Enjoy!!!!
    Liefs vanuit een besneeuwd maar zonnig 4polders
    Berend en Hanneke

• 10 Februari 2013 - 11:33

Corrie En Bert:

Tjonge jonge, 't is maar goed dat jullie steeds een reisverslag maken, want eenmaal terug in Rotterdam zal het je duizelen van alle indrukken die je in een maand tijd hebt opgedaan. ik denk dat je een maand nodig hebt om alles te ordenen, teksten, foto's, films om er een prachtig geheel van te maken. en komen we kijken en luisteren... Vast een afspraakje maken? Hier loopt de winter (vast) op zijn eind, kunnen we samen het voorjaar ingaan.
    Lieve groet, Corrie en Bert

• 10 Februari 2013 - 12:13

Henk En Margriet :

S'morgens de iPad openen en geen verslag kunnen lezen. Hebben we toch wel gemist. Was goed om te lezen wat jullie weer allemaal hebben ondernomen en de mooie indrukken die jullie hebben opgedaan. Straks thuis nog veel meer te vertellen!
    Wij zitten midden in het carnaval. Even schminken en dan weer op weg. Gelukkig vandaag lekker zonnetje voor de Heerlense optocht.
    We verheugen ons weer op jullie volgende verslag. Alaaf vanuit Welten

• 10 Februari 2013 - 14:44

Annie Spinder:

Jeeminee wat klinkt het weer geweldig. Goed om te lezen dat het allemaal zo positief is. Heerlijk. Ga zo door wij bibberen wel verder.....Dikke kus ook van Blacky, Annie

• 10 Februari 2013 - 15:17

Ger En Maria:

Hoi daar ver weg,

Heerlijk om jullie verslag weer te lezen. Ine en Leon zijn op bezoek. Ze hebben ook net jullie verslagen gelezen. Zij herkennen veel; ze waren 10 jaar geleden in Australië. Goed dat jullie even wat rustiger aan doen. Even tijd om na te genieten. Al die indrukken van zo'n mooi stukje aarde. Daar moet je wel bij stil staan.

Ger en Maria.

• 10 Februari 2013 - 20:32

Hylke&Sonja:

Hoi, niet echt een rustige vakantie! Lekker bezig in dat prachtige land. We zijn weer op de hoogte van jullie belevenissen. Geniet ervan en tot ziens. Veel liefs.