Bangkok, Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Visser - WaarBenJij.nu Bangkok, Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Bangkok, Thailand.

Door: Dick.

Blijf op de hoogte en volg Dick

17 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Hier is het nu 6 uur 's middags en onze laatste vakantiedag zit er bijna op. Om half acht hebben we een plaatsje gereserveerd voor het diner, lekker buiten langs de rivier en daarna de koffers pakken. Vanmorgen zijn wij vroeg opgestaan en met de boot naar het Grand Palace en de tempels die binnen hetzelfde ommuurde terrein zijn. Het was overweldigend, heel mooie architectuur, heel veel goud geverfd, fantastische beelden en ontzettend druk, duizenden mensen vonden dit ook een goede besteding van hun zondag. De temperatuur liep al snel op tot ver boven de dertig graden en het was benauwd en heel zweterig en om een uur of twaalf hadden wij genoeg gezien en de foto's al gemaakt. Toen nog een stukje de stad door naar de groente en bloemenmarkt, ook geweldig mooi en leuk om tussendoor te lopen, maar toen liepen wij, net als onze vakantie, echt wel op onze laatste benen. We haalden het nog net tot een opstapplaats voor de boot terug naar ons hotel. Daar hebben wij toen het prachtige zwembad opgezocht en na een paar baantjes en een paar biertjes ging het wel weer. Maar we zijn er ook niet meer vandaan gekomen. Een heerlijke afsluiting van onze vakantie. Morgenvroeg naar het vliegveld, eerst naar Dubai en dan door naar Dusseldorf, waar wij vroeg in de (dinsdag)avond landen. Wij slapen nog een nachtje in een hotel op het vliegveld en dan woensdag met de trein naar Rotterdam. Het was heel mooi en er is nog veel te zien in de wereld.

• 17 Februari 2013 - 13:02

Manouk:

Ik vond het erg leuk om jullie reis te volgen op deze manier. Vele herinneringen kwamen terug. Jullie hebben veel gedaan in wienig tijd, thuis lekker uitrusten...

• 17 Februari 2013 - 13:03

Ger En Maria:

Hoi,

Wat rent de tijd toch. Ongelooflijk, dat jullie al weer de terugreis ervaren. De weken zijn voorbij gevlogen. De wereld is zeker mooi!! Laten we hem zo houden en niet alles opofferen aan economische groei. We zien elkaar vlug en dan bekijken we nog eens wat mooie foto's.

ger en maria

• 17 Februari 2013 - 13:42

Henk En Margriet :

Morgenvroeg alweer aan terugreis beginnen. 5 weken op honeymoon . Geweldig toch . We wensen jullie een goede en veilige terugreis. Tot gauw, we zijn nieuwschierig naar alle verhalen. Dikke kus Henk en Margriet

• 17 Februari 2013 - 14:45

Annie Spinder:

goh ja aan alles komt een einde. Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben Nog een goede terugreis en tot gauw. Dikke knuffel. Annie, Blacky, Lotte en Esther (die zijn een weekendje in Zaandam).

• 17 Februari 2013 - 14:46

Berend En Hanneke:

Het was leuk jullie reis te volgen, we willen graag meer zien en horen.
    Goeie reis terug en tot in levende lijve.

Liefs,
    Berend en Hanneke

• 17 Februari 2013 - 16:24

Blacky:

Lekker Ban-Kok-nees eten, dat moet wel lekker zijn, met in de naam Kok. De tijd die vliegt en jullie de komende lange uren ook. Een goede vlucht en landing. Wat zullen jullie bruin zijn en zal het weer fris in Europa voor jullie zijn, sterkte....

• 17 Februari 2013 - 19:06

Bert En Corrie:

Wat gaat de tijd inderdaad vlug. Veel mee genoten van jullie verhalen en foto's. Jullie weer terug en wim en alice weg naar ander werelddeel. Apart toch. Goede reis voor jullie en tot gauw! Liefs

• 18 Februari 2013 - 00:52

Paula:

Wat zijn de weken omgevlogen en wat hebben jullie een mooie reis gemaakt. Ik vond het geweldig om door jullie ogen mee te kijken naar al die prachtige natuur, cultuur en steden die jullie hebben bezocht. Een hele goede thuisreis gewenst en we hopen jullie weer gauw te zien in het frisse Nederland. Lieve groeten van Hans en mij