Bangkok, Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Visser - WaarBenJij.nu Bangkok, Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Bangkok, Thailand.

Door: Dick.

Blijf op de hoogte en volg Dick

16 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Afgelopen nacht, om een uur of twee waren wij in ons hotel in Bangkok. Nou, de drukte waar iedereen het over heeft viel heel erg mee, maar dat kan met de tijd te maken hebben. Heel mooie kamer, van alle gemakken voorzien en een heel mooi uitzicht, maar dat zagen wij pas vanochtend. Wij zitten in het Peninsula hotel, aan de rivier en daar gebeurt van alles, het is hartstikke druk met allerlei bootjes. Op aanraden van de concierge zijn we eerst, met de taxi, naar een enorm grote weekendmarkt gegaan, dat was een hele reis en een verzameling kraampjes en winkeltjes waar je je geen voorstelling van kan maken. Enorm, en wat een hitte daar. Het was mooi om mee te maken maar na een uurtje of twee hadden wij het wel gezien. Toen met de taxi naar de stad. Het verkeer hier is enorm, je moet een helehoop geduld hebben als je ergens heen wil. Wij hebben geshopt in winkelcentra die zo groot zijn als het halve centrum van Rotterdam en daarna gauw terug naar ons hotel. We hadden nog de puf om een boottocht te maken, over de rivier en door een heel stel kanaaltjes de stad in en dan zie je hoe de mensen hier moeten leven. In onze ogen, soms best wel triest.
Bij ons hotel is een mooi Thais restaurant, heerlijk buiten gegeten met zicht op de rivier waar het alleen maar drukker wordt. Het was een hete dag, ver over de 30 graden, heel benauwd en zweterig weer. Morgen gaan we de bezienswaardigheden bekijken en nog verder genieten van deze geweldige metropool.

• 16 Februari 2013 - 17:01

Monique:

Sirocco(de dome at lebua. Silom road in Bangrak) is de moeite waard bij avond!
    Heel mooi om te doen: een fietstocht door BKK,zie je heel veel. Is georganiseerd door een NL'er! Have fun

• 16 Februari 2013 - 17:18

Marloes, Rogier, Jelle En Femke:

Wauw, weer heel anders dan de andere reisverslagen. Wat fantastisch om te lezen. En die foto's, prachtig! Volgens mij kom je ogen en oren te kort daar.
    Geniet ervan!
    XX

• 16 Februari 2013 - 21:09

Berend En Hanneke:

Om de indrukken van afgelopen weken nog te kunnen plaatsen moeten jullie wel veel foto's gemaakt hebben.
    Weer een heel andere wereld....
    Goeie reis!!