Rotterdam. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu Rotterdam. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Rotterdam.

Door: Dick.

Blijf op de hoogte en volg Dick

20 Februari 2013 | Nederland, Rotterdam

Zo, weer thuis. Gistermiddag, met de trein van Dusseldorf naar Rotterdam dan de taxi en een uur of drie later zijn we dan weer op het Willemsplein. Erik heeft er voor gezorgd dat het lekker warm is in huis en er staat een mooie bos tulpen, gezellig om zo thuis te komen, goed gedaan! Het is wel een heel stuk kouder dan wij de afgelopen tijd gewend waren, het scheelt zo'n 30 graden en we moeten even wennen aan het tijdverschil, maar het is na 5 weken op stap te zijn heel fijn om weer thuis te zijn.
Het was erg leuk, leuker dan ik had gedacht, om regelmatig een stukje te schrijven over wat wij mee maakten en daar een paar foto's bij te plaatsen. Dat kwam vooral ook omdat jullie het zo goed volgden en er vaak heel leuke reacties op ons reisverslag waren. Zo ben je ver weg, maar toch ook heel dicht bij. Geweldig dat het zo kan.
Tot een volgende vakantie!

• 20 Februari 2013 - 11:19

Marloes, Rogier, Jelle En Femke:

Fijn dat jullie weer thuis zijn! En dat we nu ook weer kunnen bellen :) De stukjes en foto's waren altijd heel leuk om te lezen, zo waren we goed op de hoogte van waar jullie waren.
    Tot snel! xx

• 20 Februari 2013 - 11:38

Bert En Corrie:

Hoi, fijn dat jullie weer heelhuidsthuis zijn. Ja, het was leuk om zo te communiceren ook al zit je op afstand van elkaar. We bellen zo. Dat kan nu weer!

• 20 Februari 2013 - 12:38

Monique:

Mooi dat wij jullie reis hebben kunnen volgen. Jammer dat wij niet meer in HK woonden, anders hadden jullie bij ons een tussenstop kunnen doen. Deze reis en herinneringen neemt niemand jullie meer af.
    Volgende keer New York?
    Groetjes

• 20 Februari 2013 - 16:33

Hans Spinder:

Lieve Anke en Dick, welcome home! We hebben jullie mooi kunnen volgen op deze bijzondere reis; bedankt voor de stukjes en de foto´s. Dat is wel luxe thuis komen als de verwarming al aan is en de bloemen op tafel staan. En nu maar weer wennen aan de kou hier.
    Met hartelijke groet
    Hans

• 20 Februari 2013 - 16:47

Berend En Hanneke:

Het is hier hartstikke koud. Ik kom net uit een zonnig Limburg en dat scheelt twee jassen. Koude gure wind hier.
    Het moet voor jullie helemaal wennen zijn.
    Het was leuk jullie te volgen.
    Tot gauw !
    Hanneke

• 20 Februari 2013 - 20:21

Hylke&Sonja:

Zo, nu weer thuis in Rotterdam, toch wel wat anders dan Bangkok of Sydney!
    Fijn dat jullie er weer zijn. We hebben leuk met jullie meegereisd. Waar gaat de volgende reis naartoe?

Groeten Hylke&Sonja

• 21 Februari 2013 - 09:19

Henk En Margriet :

Welkom thuis
    dikke kus van Henk en Margriet

• 21 Februari 2013 - 16:26

Ger En Maria:

Hoi Anke en Dick,

Fijn dat jullie er weer zijn. aan alle mooie dingen komt een einde, maar er komen beslist weer andere mooie momenten. Haal de winterjas maar uit de mottenballen. Dan valt de overgang wel mee. Het was fijn om mee te mogen genieten.

Groeten,

ger en maria