Kettering en Hobart, Tasmania - Reisverslag uit Kettering, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Kettering en Hobart, Tasmania - Reisverslag uit Kettering, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Kettering en Hobart, Tasmania

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

12 Februari 2013 | Australië, Kettering

Er waren problemen met het uploaden van foto's, maar dat is nu opgelost. Ik heb er een paar toegevoegd. Na de belevenis rond het Bruny Island hebben we een dagje rustig aan gedaan en zijn we naar de stad Hobart gegaan. Daar was het een soort Havendagen van Hobart met heel veel boten en gezellige kraampjes. Het was mooi weer dus we hebben heerlijk rustig van alles bekeken en 's middags een bustour door de stad gemaakt. Het is een mooie stad, niet zo erg groot, veel water en oude gebouwen die vertellen over de geschiedenis van Hobart. Wij vinden het wel jammer dat wij Tasmania moesten verlaten, wij zeggen tegen elkaar dat dit nog wel een plek is waar wij zouden kunnen wonen, zo mooi. Vandaag, dinsdag de 12de, zijn wij van Hobart naar Sydney gevlogen, daar zijn wij net aangekomen in ons nieuwe verblijf en ook dat ziet er verrassend leuk uit. We hebben uitzicht op de hoge gebouwen van het centrum, morgen gaan we de stad verkennen.

• 12 Februari 2013 - 09:30

Esther:

Komen jullie nog wel naar huis? Geniet er nog maar lekker van. Ziet er allemaal heel mooi uit. Groetjessss

• 12 Februari 2013 - 09:40

Blacky:

Wat vliegt de tijd he, zijn jullie ook met een klein vliegtuig terug naar Sydney gevlogen? Al weer een volgende plek, heel anders dan er voor, mooie stranden en een grotere stad. Pas op voor pelikanen die op lantaarnpalen zitten. Een vogel poepje is naar verhouding....

• 12 Februari 2013 - 12:55

Marloes, Rogier, Jelle En Femke:

Daar wonen? Jeetje, dat is wel heel ver weg en met dat tijdsverschil kunnen we elkaar bijna nooit spreken :) Maar gelukkig genieten jullie en het klinkt allemaal fantastisch. De tijd vliegt, dus geniet van elke minuut die jullie daar hebben. Morgen Jelle jarig, hij kan niet wachten.... :)
    Liefs!

• 12 Februari 2013 - 14:43

Ger En Maria:

Hoi Anke en Dick,

Als je zo moeilijk afscheid kunt nemen van een plek, dan is dat toch ook mooi. Dompel je onder in Sydney en omgeving en laat je weer verrassen.

Groeten,

ger en maria

• 12 Februari 2013 - 16:50

Berend En Hanneke:

Zo te zien hebben jullie goed weer in Sydney. Weer heel anders hè, een stad bekijken na al die schone natuur.
    Veel plezier.

• 12 Februari 2013 - 17:20

Hylke En Sonja:

Abel heeft het goed uitgezocht zodat jullie er willen wonen.
    Het ziet er fantastisch uit!Ga zo door.

Groeten en liefs uit Zaandam

• 12 Februari 2013 - 17:26

Bert En Corrie:

Mooie foto's bij jullie verhalen. Ik had ze al gemist. Ik kan me voorstellen dat het weer lastig afscheid nemen is van iets dat je heel mooi vindt. Dan heb je wel iets om naar terug te verlangen!

Heb fijne dagen en geniet voor ons allemaal mee. Jullie zijn nu even onze ogen en oren.
    Liefs van ons.