Apollo Bay - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Apollo Bay - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Apollo Bay

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

29 Januari 2013 | Australië, Apollo Bay

Inmiddels al weer een halte verder, Apollo Bay. In Port Fairy was het mooi, maar het was best wel koud en veel wind. Maandag hebben wij de hele dag gewandeld, eerst een flink uur over het strand naar de haven, toen het stadje in en later op de middag weer de strandwandeling. We waren net binnen toen het begon te regenen en 's avonds was het echt aan het stormen. Gisteren over de Great Ocean Drive naar Apollo Bay, een hele mooie route met soms prachtige uitzichten over de oceaan en door een mooi glooiend landschap. Net ontbijt gehad in onze B&B, hoog in de heuvels boven het stadje met een geweldig uitzicht. Het is nog steeds koud, rond de 15 graden maar de zon schijnt dus hopelijk warmt het wat op. Anders moeten we toch op stap om warmere kleren te kopen.....

• 30 Januari 2013 - 08:52

Bert En Corrie:

Het zijn weer mooie plaatjes! Wel jaloers, want hier is het nu nat en winderig! Maar zo te lezen is dat soms ook in Australie het geval. Hadden jullie niet verwacht he, dat je het nog koud zou kunnen krijgen?Veel plezier weer!

Liefs van ons.

• 30 Januari 2013 - 10:47

Monique Hamer:

Hoi Dick en Anke,
    Leuk om op deze manier jullie reis een beetje te kunnen volgen het lijkt me schitterend
    wat jullie allemaal zien en meemaken. Hier is de sneeuw net weg. We hebben enorm van de winterse weer genoten. Het was net sprookjesland in Doorn. Jullie weer heel veel reisplezier!
    Ik ga nog wat spullen aanschaffen voor ons nieuwe huis. ( ook leuk!)
    Lieve groet,
    Monique en Rob

• 30 Januari 2013 - 11:04

Blacky:

Geweldige kleuren, zo is het werkelijk.

• 30 Januari 2013 - 20:58

Berend En Hanneke:

Joke, dochter Mandy woont in Alice Springs, vertelde dat de Aussies versteld staan van de kou in Victoria.
    Het schijnt daar ergens ook te sneeuwen.
    Misschien toch maar een fleecejasje aanschaffen.:-))
    Verder ziet het er weer prachtig uit.
    Liefs,
    Berend en Hanneke