Port Fairy Australie - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Port Fairy Australie - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Port Fairy Australie

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

28 Januari 2013 | Australië, Port Fairy

In het Grampions National Park hebben we genoten van de prachtige natuur, hoge bergen, diepe afgronden, mooie bossen, meren en leuke kleine stadjes en we hebben heerlijk gewandeld. Er zijn een paar "must see" uitkijkpunten en die hebben wij dan ook maar opgezocht, zoals de Boroka Outlook, de Pinnacle en de Balconies. Soms best wel zwaar klimmen, maar dan heb je ook wel een heel mooi uitzicht. Op zondag de 27ste zijn wij weer op weg gegaan, nu naar de kust aan de Indische Oceaan, naar Port Fairy. Dit is een oud vissersstadje en wij verblijven in een huis boven op een duin met onder ons het strand en de zee. Prachtig!

• 28 Januari 2013 - 01:36

Marloes, Rogier, Jelle En Femke:

Wat een prachtige foto's! xx

• 28 Januari 2013 - 06:30

Berend En Hanneke:

Prachtig !

• 28 Januari 2013 - 09:41

Annie Spinder:

Lieve Anke en Dick,
    Leuk om te lezen waar jullie nu weer "uithangen", het klinkt allemaal erg goed gelukkig. Vandaag is in Nederland de sneeuw verdwenen en nu schijnt hier zelfs het zonnetje. Lieve groeten vanuit Zaandam. xxx Annie

• 28 Januari 2013 - 10:07

Ger En Maria:

Hoi Anke en Dick,

Het ziet er allemaal prachtig uit. Mooi uitzicht vanuit jullie nieuwe verblijf. Het is in Brunssum sinds gisteren boven nul. De sneeuw is bjna verdwenen.

Groetjes,

Ger en Maria

• 28 Januari 2013 - 11:11

Henk En Margriet :

Hello Anke en Dick

Prachtige foto's. Alles heel herkenbaar . Met veel warmte en fijne herinneringen bekijken we ze.
    Xxxjes vanuit Welten

• 28 Januari 2013 - 20:34

Sonja En Hylke:

Dick, niet zo eng doen maar wat een prachtige foto.De zonsondergang vind ik goed gefotografeerd.
    Veel liefs van Hylke en Sonja.

• 29 Januari 2013 - 13:19

Henk, Esther En Lotte:

Ziet er allemaal heel mooi uit! Veel plezier nog! Liefs van ons 3-tjes.