the Grampions - Reisverslag uit Wartook, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu the Grampions - Reisverslag uit Wartook, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

the Grampions

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

25 Januari 2013 | Australië, Wartook

Gisteren, de 24ste, zijn we van Tanunda naar Wartook gereden en onderweg zijn wij bij Nanda en Ruby langsgegaan. Zij wonen in Winkie, midden tussen de wijnvelden en in een prachtig groot huis. Het was heel leuk om zo ver van Welten even te kunnen bijpraten met Nanda en te kijken hoe zij woont. Nou, dat zit wel goed en zij heeft het er ontzettend naar haar zin. En Ruby, net een paar weken ouder dan Jelle, is een erg leuke Australische meid, al verstaat zij wel een beetje Nederlands. Om 7 uur kwamen wij in ons volgend verblijf aan, al weer een mooi huis met uitzicht op een vallei met veel kangoeroes, die bij ons huis grazen en komen drinken, en in de verte de hoge bergen van het Nationaal Park de Grampions. Dat gaan we vandaag en morgen maar eens verkennen, met de auto maar ook weer de wandelschoenen aan.

• 25 Januari 2013 - 08:15

Erik:

Wat leuk om Nanda weer te zien. Nog een hele fijne reis verder. Het ziet mooi uit allemaal.

• 25 Januari 2013 - 11:25

Nanda:

Het was ook erg leuk om jullie even te zien! Helemaal niets veranderd, misschien wat ouder geworden....maar dat ben ik zelf natuurlijk ook! Geniet nog van jullie reis!

• 25 Januari 2013 - 15:28

Henk En Margriet :

We vinden het super dat jullie de tijd en moeite hebben genomen om bij Nanda en Ruby op bezoek te gaan. Nu kunnen jullie je daar ook een voorstelling van maken .
    Geniet nog van jullie prachtige reis .
    Dikke kus

• 25 Januari 2013 - 17:35

Ger En Maria:

Hoi Anke en Dick,

Wat gaat het allemaal snel. Zo zitten we bij ons thuis mat margriet en henk de toekomsitge reis te bespreken en zo ben je al weer bij Nanda en Ruby geweest. Mooi hoor. Foto's zijn mooi. Zo kunnen we alles nog beter volgen. Het ziet er allemaal prachtig uit.

ger en maria

• 25 Januari 2013 - 23:56

Bert En Corrie:

Hoi Anke en Dick,

Wat leuk dat we nu ook eens zien waar de dochter van Henk en Margriet woont met haar gezin. Wat een beleving zal het zijn dat je de kangeroes zomaar om je heen ziet. Het ziet er allemaal wel erg aanlokkelijk uit. Hier is het nog koud en winters. Gister heb ik geschaatst op het Veluwemeer en morgen in Giethoorn. ook een beleving, maar wel heel anders!

Veel liefs van ons.