Barossa SA - Reisverslag uit Tanunda, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Barossa SA - Reisverslag uit Tanunda, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Barossa SA

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

23 Januari 2013 | Australië, Tanunda

Vandaag bij vijf wineries op bezoek geweest en ik weet niet meer hoeveel wijntjes geproefd. Wel steeds maar ienie mienie slokjes, maar je kon wel het onderscheid tussen de diverse wijnen proeven. Ook wat gekocht natuurlijk, voor onderweg. Het stadje Tanunda is een geweldig mooi klein plaatsje en er zijn een paar mooie restaurants. Wij zijn net terug van Ferment Asian en het eten was heerlijk., groente en kruiden uit eigen tuin en bijzonder smaakvol. Als je in de buurt bent, een aanrader.
Morgen op tijd op en dan weer op pad naar Wartook in de Grampions, weer een heel mooi natuurgebied.
Maar eerst gaan we bij Nanda op bezoek, de dochter van Margriet en Henk de Winter, wij zijn benieuwd en erg leuk om haar en Ruby na zoveel jaar weer eens te zien.

• 23 Januari 2013 - 11:51

Paula & Hans:

Net mijn reactie gepost op jullie vorige bericht, zijn jullie alweer terug van de wijntoer. Da's snel ;-). Maar het was leuk begrijp ik.

• 23 Januari 2013 - 11:55

Rutger:

Bedankt voor jullie leuke reisverslagen en foto's. Het ziet er allemaal prachtig uit. Hopelijk kunnen wij ook nog eens die kant op, lijkt me erg mooi. Doe Nanda de groeten en geniet van de vakantie.

• 23 Januari 2013 - 12:34

Monique:

Leuk jullie reis mee te maken middels jullie verhalen. Veel plezier bij Nanda, en doe haar veel groeten

• 23 Januari 2013 - 13:59

Ger En Maria:

Hio Anke en Dick,

Een glas rode wijn is goed voor je gezondheid; dus laat (je) maar lekker gaan. Doe Nanda de goreten van ons en een knuffel voor Ruby.

Ger en Maria

• 23 Januari 2013 - 16:53

Henk En Margriet :

Hoi Anke en Dick
    Jullie verhalen en foto's zijn voor ons heel herkenbaar. Geeft een beetje het gevoel of weer terug zijn down under.
    Vooral het lekkere warme weer, no worries en zoals Anke aangaf terug in de tijd.
    Morgen op bezoek bij onze dochter. Geef haar en Ruby een dikke kus van ons. Tuurlijk zijn we heel benieuwd naar jullie beleving bij haar.

• 23 Januari 2013 - 20:39

Hylke&Sonja:

Prachtige natuurfotoos, Filerijden is daar niet aan de orde? Lekkere wijntjes zijn nooit te versmaden. Proost.
    Willen jullie wten hoe warm het hier is? Min 5 en nog steeds ijzel en sneeuw.
    Tot horens.

• 24 Januari 2013 - 12:20

Freek:

Hoi Anke en Dick,

Wat ontzettend leuk dat jullie op deze manier iedereen van jullie mooie reis op de hoogte houden. Erg leuk om te lezen en de foto's zijn prachtig. Natuurlijk veel plezier bij mijn lieve zusje Nanda en nichtje Ruby. Willlen jullie ze beiden een dikke knuffel geven van ons en zeggen dat wij ze ontzettend missen? Dank je wel en geniet nog van jullie verdere reis.
    Groetjes, Freek.