Barossa SA - Reisverslag uit Barossa, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Barossa SA - Reisverslag uit Barossa, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Barossa SA

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

23 Januari 2013 | Australië, Barossa

Gistermiddag aangekomen in Barossa, midden tussen de wijnvelden. Onderweg eerst nog in Hawker naar een soort museum geweest waar een heel groot panorama (schilderij) hangt van Wilpena Pound. Heel mooi. Daarna onderweg met succes een plotseling overstekende kangoeroe kunnen ontwijken, daarna een hard rennende emoe en tot slot een moeder en kind schaap. Je moet hier wel goed opletten. Ook in een paar stadjes gestopt voor koffie en lunch en dan valt op hoe rustig de mensen hier leven. Anke herkent aan de jurkjes, die haar doen denken aan toen zij nog naar school ging, dat de mensen hier nog leven in de jaren 60. Het landschap is mooi, allemaal heuvels met zo ver je kan kijken goudgele korenvelden, met alleen nog maar de stoppels en daartussen heel veel schapen. De temperatuur is inmiddels onder de dertig graden, veel aangenamer. Het is nu woensdagmorgen en wij gaan vandaag met de gastheer van ons B&B een wijntoer maken, hij weet de weg, dus dat moet wel goed gaan. Proost alvast!

• 23 Januari 2013 - 00:13

Marloes, Rogier, Jelle En Femke:

Dat klinkt allemaal super! Heerlijk rustig aan, goede temperatuur en lekker eten en drinken. Echt vakantie! En prachtige foto's. Rij voorzichtig, pas op overstekend 'wild' :)
    Dikke kus van de andere kant van de wereld!

• 23 Januari 2013 - 09:01

Joni:

Geniet ervan vandaag!!
    Leuk om alles te lezen :D
    Liefs vanuit Brunssum

• 23 Januari 2013 - 09:19

Erik:

Ziet er prachtig uit! Hoe bevalt de auto?

• 23 Januari 2013 - 11:47

Paula & Hans:

Iedere dag kijken we uit naar jullie verslagje. Zo leuk om op deze manier met jullie 'op reis' te gaan. En wat een mooi land en wat een rust. Geniet van jullie wijntoer.

• 23 Januari 2013 - 16:38

Berend En Hanneke:

KLinkt allemaal zeer jaloersmakend :-)
    Via het kaartje kijk ik mee, met streetview hebben we, naast jullie foto's ook nog wat zicht op de omgeving.
    Leuk hoor.