San Agustin de Valle Fertil, Argentinie - Reisverslag uit San Agustín de Valle Fértil, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu San Agustin de Valle Fertil, Argentinie - Reisverslag uit San Agustín de Valle Fértil, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

San Agustin de Valle Fertil, Argentinie

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

26 Februari 2014 | Argentinië, San Agustín de Valle Fértil

Na een reis van ongeveer zes uur aangekomen in ons hotelletje. Eerst een stukje de verkeerde kant op, schuld van het navigatiesysteem!, maar toen we aan elkaar gewend waren ging het goed. Het laatste deel, ruim 200 km, was een spannende rit. Op heel veel plaatsen waren er overstromingen over de weg, veel modder en snel stromend water. Op een plek moesten we een rivier door, zeker 40 meter breed. Gewone auto's werden door vrachtwagens naar de overkant gesleept, maar onze Hilux kon dat gewoon zelf. Was wel spannend. Onderweg veel kleine dorpjes gezien met wel heel armoedige huisjes die zeker met alle regen van de afgelopen dagen er ellendig uitzagen. Vandaag scheen gelukkig het zonnetje en overal hingen de waslijnen vol, alles was zeker nat geworden. Sommige huisjes hebben nauwelijks een dak, een triest gezicht. Wij zijn inmiddels midden in de bergen, wij blijven maar een nachtje, morgen hier in de buurt een natuurreservaat bezoeken en dan weer verder. De foto's van vandaag houden jullie nog even te goed.

• 27 Februari 2014 - 06:45

Berend En Hanneke:

Dat was een "kromme tenen " rit, lijkt me, maar heelhuids aangekomen, gelukkig.
    Ben benieuwd naar de foto's.
    Goeie reis verder !

• 27 Februari 2014 - 09:04

Alice:

Wat een avontuur, gelukkig hebben jullie een goede auto.
    Hopelijk krijgen jullie wat beter weer.
    Geniet er maar van.
    Liefs van Wim en Alice

• 27 Februari 2014 - 11:59

Paula & Hans:

Fijn weer een berichtje van jullie te lezen. Dat betekent dat de reis goed is verlopen ondanks de vele regen. Jullie zullen af en toe best met samengeknepen billen in de auto hebben gezeten.
    Goed dat ook het zonnetje weer schijnt, kan de boel weer een beetje opdrogen.
    Al mooie foto's van jullie gezien, maar we hopen nartuurlijk op nog veel meer.

liefs en groet,
    Paula & Hans

• 27 Februari 2014 - 13:30

Ger En Maria:

Hoi Anke en Dick,

Wat een avontuur en wat spannend allemaal. Dit soort avonturen hoef je natuurlijk niet elke dag in je programma te hebben. We hopen dat het weer nu wat opknapt. Een rit te paard over de zonovergoten pampa's lijkt ons iets aangenamer. Huifkar mag ook. Nou kalm aan en we zullen via de verschillende media eens contact opnemen met de weergoden.

Groeten,

Ger en Maria

• 28 Februari 2014 - 16:09

Blacky:

Net als voorheen geniet ik van jullie foto's en verslagen.
    Het wordt al steeds meer een echt avontuur, prachtig !
    Natuurlijk heeft alles een keerzijde, nu gewoon genieten.....

Groetjes Blacky