Rotterdam, Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu Rotterdam, Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Rotterdam, Nederland

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

16 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

Weer terug thuis! Donderdagmiddag eerst twee uurtjes vliegen naar Rio, daar ruim drie uur wachten op een vliegveld dat helemaal wordt verbouwd, voor de WK in juni, en toen nog eens 10 uur en 3 kwartier met de KLM naar Schiphol waar we om 12 uur landden. Het was een goede vlucht, al heeft Anke nauwelijks geslapen, ik wel een paar uurtjes. Toen we op de koffers stonden te wachten kregen we een berichtje dat Trisha onderweg was om ons op te halen. Dat was heel fijn, samen met Fedde heeft zij ons naar huis in Rotterdam gebracht.
Het tijdverschil met Argentinie is maar 4 uur, maar uit ervaring weten wij dat het ons toch wel een paar dagen kost om weer in het gewone ritme te komen, maar na een reis van, totaal, drie maanden hebben wij dat er natuurlijk wel voor over.
Wij hebben van deze reis genoten, Argentinie is een heel mooi land en dan hebben wij nog maar een klein deel van gezien. Buenos Aires is een prachtige stad, de autorit van zo'n 3.000 km. door het heel diverse berglandschap langs de Andes was heel mooi, verrassend en soms spannend, we hebben mooie kleurrijke mensen en stadjes gezien, heerlijke wijn gedronken en lekker gegeten. De afsluiting in het hotel in Iguazu, net over de grens in Brazilie was heel luxe, een fantastisch hotel, heerlijk zwembad en midden in een heel mooi subtropisch regenwoud met die fantastische watervallen voor de deur. Wij hebben deze reis geboekt via Thika Travel en het was allemaal prima geregeld.
Wij vonden het leuk om aan jullie reacties te zien dat jullie met ons mee leefden en ook mee genoten van onze vakantie. Tot de volgende reis dus maar.

• 16 Maart 2014 - 11:53

Ger En Maria:

Hoi Dick en Anke.

Weer thuis zijn is toch ook weer lekker. Hoe vaak zeggen we niet: het voelt als thuis komen of ik voel me hier thuis. Dus geniet maar lekker van dit gevoel.

We zien elkaar weer vlug.

Groeten,

Ger en Maria

• 16 Maart 2014 - 13:14

Berend En Hanneke:

Welkom, welkom...
    Toch ook wel weer mooi, vinden jullie niet, hier in dit laagland.
    Liefs van ons

• 16 Maart 2014 - 21:37

Siemen:

Lieve Anke en Dick, fijn dat jullie weer veilig geland en thuis zijn. Hopelijk horen we gauw al jullie avonturen uit jullie eigen mond. Kom lekker bij!
    hartelijke groeten
    siemen en nelleke

• 14 December 2017 - 21:29

Jos Kester:

Dag Dick en Anke Visser, ik hoop dat Dick mijn oud-collega van O&I ABP is. We zijn namelijk bezig zo veel mogelijk colleg’s (partners zijn van harte welkom) in het weekend van 14 april 2018 bij elkaar te krijgen in Ontmoet Anna in Meerssen. Hartelijke groet, Jos Kester