Rawnsley Park Station Hawker SA - Reisverslag uit Hawker, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Rawnsley Park Station Hawker SA - Reisverslag uit Hawker, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Rawnsley Park Station Hawker SA

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

19 Januari 2013 | Australië, Hawker

Vandaag wel een uur of zes onderweg geweest en dus veel gezien van dit prachtige en lege land. Uitgestrekte korenvelden, zover je maar kan zien en stadjes die je al weer uit bent voor je het weet. Wat een ruimte en wat een mooie natuur en zo nu en dan Walibies en Emoes naast de weg. het laatste uur zagen wij meer dode kangeroes langs de weg dan dat wij tot nu toe in leven hebben gezien. triest he. Nu zijn wij in een eco-villa tussen de hoge bergen in het Finders Ranges National Park en rondom ons huis huppen de kangoeroes. De afgelopen dagen was het rond de 25 graden en hier is het net boven de 30. Vorige week was het hier 52 graden, zoals het nu is bevalt het ons prima.

Fotos' sturen lukt hier niet, houden jullie te goed.

• 19 Januari 2013 - 12:48

Trisha:

Oh fijn dat jullie het zo goed hebben daar. En 30 graden klinkt een stuk beter dan 52 :)

• 19 Januari 2013 - 13:07

Ger En Maria:

Hoi allebei,

We kregen vanochtend julile berichtjes binnen via de e-mail. Leuk dat we jullie mooie reis mogen volgen. Gelukkig is het daar niet zo heet als we hier in de kranten lezen. Australië is groot. Dus ook in die hoek zullen er plaatselijke verschillen zijn. Hopelijik blijft het zo.
    Geniet maar lekker.

Groetjes,

Ger en Maria

• 19 Januari 2013 - 17:14

Annie Spinder:

poepie koud vandaag hier. Blijven jullie nog maar even....

• 19 Januari 2013 - 17:16

Berend En Hanneke:

En wat ik zo leuk vind is dat we via de kaartjes op de landkaart de locaties zo mooi kunnen volgen.

• 20 Januari 2013 - 18:36

Arno En Joni:

Hoihoi,

Erg leuk om jullie te volgen. Heel veel plezier down under!...