Buenos Aires en Maipu (Mendoza) - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Buenos Aires en Maipu (Mendoza) - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Buenos Aires en Maipu (Mendoza)

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

23 Februari 2014 | Argentinië, Mendoza

Gisteravond waren wij voor het eerst naar een Diner Tangoshow. Wij werden keurig opgehaald, alle afspraken tot nu toe werken wonderwel al moet je soms wat geduld hebben, en we werden afgeleverd ergens in een kleine zaal met een podium, schaars rood verlicht en achter een piepklein tafeltje gestalt. Het begon met een glas champagne en het werd een geweldige avond. Eerst heel lekker gegeten, ook heerlijk wijn erbij en daarna een echt fantastische show. Aan een stuk door kwamen de dansparen de vloer op en bij de live muziek, ook al zo mooi met twee bandeleons, zagen we een wervelende tangoshow. Dat zoiets kan, geweldig!
Jammer dat we vanmorgen al om 5 uur op moesten op weg naar het 1000 km. verderop gelegen Mendoza. Reizen is afzien. Vanaf het vliegveld van Mendoza was het een goed half uur rijden naar Bodega Club Tapiz, een oude wijnmakerij. Het is ooit het huis geweest van de plaatselijke gouverneur en wij hebben een heel mooie kamer met een terrasje en uitzicht op de wijnvelden en, in de verte, het Andesgebergte. Het is mooi weer, zon, 30 graden, vandaag wordt het verder een zondagse rustdag.

• 24 Februari 2014 - 00:51

Rogier, Marloes, Jelle En Femke:

Klinkt fantastisch! Nu alweer zoveel indrukken... maak veel foto's en geniet ervan!
    Liefs

• 24 Februari 2014 - 06:49

Berend En Hanneke:

Ik vroeg me al af hoeveel kilometers jullie af moesten leggen naar je volgende bestemming.
    Wat een rijen druivenranken zijn er te zien, lijkt althans zo, rondom jullie "huis".
    Mooi hoor.
    Geniet ervan.

• 24 Februari 2014 - 10:45

Corrie:

Lieve Anke en Dick,

Heerlijk om die mooie foto's te zien en jullie verhalen te lezen. Ja, ik kan me voorstellen dat zo'n show wel indruk maakt. Lijkt me prachtig om mee te maken. Wij waren gister ook ondergedompeld in Spaanse en Portugese muziek. Er was een voorjaarsfestival in Kampen met thema Spanje/Portugal en Quintus had docentenconcerten met muziek en dans op verschillende plaatsen in de stad. Erg gezellig!

Geniet van jullie mooie uitzicht op de Andes en heb fijne dagen!

Liefs Bert en Cor

• 24 Februari 2014 - 11:10

Ger En Maria:

Hoi,

Mooie foto's toegevoegd. Het ziet er allemaal prachtig uit. En spannende verrassingen. Zo'n dans- en muziekavond brengt je helemaal in de sfeer. Je bent al helemaal in de vakantiesfeer en dan krijgt je humeur nog een extra duw. Zo veel indrukken! Nu even rust.

Groetjes,

Ger en Maria

• 24 Februari 2014 - 12:32

Esther:

Ziet er allemaal heel mooi uit. Geniet er maar lekker van! Veel plezier nog! xxx Henk, Esther en Lotte.

• 24 Februari 2014 - 13:46

Joni: