Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

22 Februari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Vandaag, zaterdag, weer terug gegaan naar La Boca en El Caminito met de kleurrijke huisjes ooit door de eerste emigranten gemaakt van golfplaten en het bouwmateriaal dat zij bij de haven vonden. Nu wonen er vooral kunstenaars en zijn er restaurants met terrasjes. J e kan op de foto met tangodansers en er gebeurt van alles. Heel gezellig om langs te lopen en een lekker kopje koffie te drinken. De koffie is hier overal natuurlijk heel lekker. Toen met de taxi naar het Plaza de Mayo, nog eens gewandeld, het historische Cabildo bekeken en heerlijk geluncht. Daarna naar ons hotel gelopen het is heel rustig in de stad, veel winkels zijn dicht, weinig autoverkeer, het komt vreemd over. Vanavond hebben we gereserveerd bij een diner tangoshow, we worden opgehaald om ha;f negen. Morgenvroeg moeten we om 8 uur al weer vliegen, dus vroeg op. Dan gaan we naar Mendoza.

• 22 Februari 2014 - 20:43

Rutger:

Leuk om de verslagen te lezen! Wat maken jullie weer een prachtige reis. Geniet er van en veel plezier.

Groet Rutger

• 23 Februari 2014 - 12:23

Siemen:

Lieve Anke en Dick,
    Leuk om te lezen.We kennen die wijk La Boca, zijn daar ook geweest en hebben er goede herinneringen aan. Ook Mendoza hebben we indertijd aangedaan. We zijn benieuwd naar jullie bevindingen. Heel veel plezier nog.
    hartelijke groeten
    Siemen en Nelleke

• 23 Februari 2014 - 22:29

Ger En Maria:

Hoi Anke en Dick,

Het begin is al een groot succes. Het ziet er allemaal mooi uit. Een goede reis naar Mendoza

Ger en Maria