Yamashiro Onsen, Japan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu Yamashiro Onsen, Japan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Yamashiro Onsen, Japan

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

02 Oktober 2019 | Nederland, Amsterdam

1 oktober, hebben een rustdag, en dat nemen wij letterlijk: rustig aan en een beetje bijkomen. In de morgen lekker wat lezen en in ons privébad gezeten, best warm zo’n 40 graden maar het is voor van alles goed, genieten dus!
‘s Middags hebben wij het dorpje bezocht, het is een al heel oude en bekende badplaats, er zijn een paar tempels te bekijken, wat winkeltjes en heel mooi was een galerij met prachtig lokaal aardewerk. Het is natuurlijk lastig om iets mee te nemen, erg breekbaar, en behoorlijk prijzig, een klein vaasje was ruim € 200.
Maar ik vond een mooi boekwerk, met prachtige afbeeldingen, mijn verjaardagskadootje. Het diner ‘s avonds was weer uitgebreid, hele mooie gerechten en het smaakte allemaal heel lekker.
Intussen zijn wij vanmorgen met de trein naar Kyoto gereisd, leuk om het bergachtig landschap te zien. Net gearriveerd in ons hotel, het Four Seasons hotel, waar wij nu even moeten wachten tot onze kamer klaar is.

• 02 Oktober 2019 - 08:18

Hanneke:

Het klinkt heerlijk. Zo’n eigen bad is heerlijk luxe.
    Ik ga op streetview kijken hoe jullie nieuwe locatie er uit ziet.

• 02 Oktober 2019 - 21:19

Corrie:

Prachtige foto's weer! En wat een kunststukjes op jullie bord! Prachtig he die tempels. Het doet me een beetje aan Hong Kong denken. Geniet er van!

• 03 Oktober 2019 - 10:36

Ger En Maria:

Ziet er allemaal mooi uit. Nu even bijkomen.