Tokyo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu Tokyo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Tokyo

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

27 September 2019 | Nederland, Amsterdam

Na een lange vlucht van bijna 11 uur kwamen wij mooi op tijd aan op Narita AirPort Tokyo. Na de douane stond een chauffeur ons op te wachten en hij bracht ons na een ritje van bijna twee uur naar ons hotel: het Hoshinoya Tokyo. Wij waren nog te vroeg voor onze kamer dus na een lekker kopje thee zijn wij even de stad ingegaan. Het keizerlijk paleis en tuinen is dichtbij, maar helaas voor het paleis moet je vooraf reserveren en de tuinen waren net vandaag gesloten. Het was een zonnige warme middag, eerst ergens een kopje koffie, nog maar een stukje wandelen en wat winkeltjes bekijken, een terrasje pakken en terug naar het hotel. Wij konden inchecken en wij hebben een prachtige traditioneel ingerichte kamer en voor als wij vanavond naar het restaurant gaan liggen er hele mooie kimono’s klaar.
Het avontuur kan beginnen!

• 27 September 2019 - 11:00

Erik:

Leuk! Eet smakelijk alvast.

• 27 September 2019 - 11:36

Blacky:

Kimono’s! Hopelijk lukt het te dineren in deze en misschien met stokjes eten? En daarna goed uitrusten maar na zo’n lange vlucht.

• 27 September 2019 - 12:47

Ger:

Hoi allebei,

Geniet er maar lekker van. We zijn benieuwd naar jullie verdere Japanse avonturen. Ger en Maria

• 27 September 2019 - 17:05

Rutger:

Wat een mooi hotel! Veel plezier de komende weken!

• 29 September 2019 - 10:54

Wil :

Die kimono staat je prachtig! Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen en foto's heel veel foto;s!
    liefs

• 29 September 2019 - 12:01

Corrie:

Prachtige plaatjes! Wat fijn dat jullie meteen opgewacht werden. Benieuwd naar jullie reiservaringen!