Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

21 Februari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Na een verblijf van twee maanden op Curacao zijn we woensdagnacht via Bogota, Colombia, naar Buenos Aires gevlogen. Daar kwamen wij donderdag 20 februari 's morgens om zeven uur aan. gelukkig werden we opgewacht door een vriendelijke meneer die ons een uurtje later keurig bij ons hotel afleverde, het Esplendor Hotel.

• 21 Februari 2014 - 13:09

Paula:

Hoi Anke & Dick,
    Zo, nu zijn jullie dan begonnen aan jullie mooie reis door Argentinië. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Geniet van al het moois en vooral van de Iguazu watervallen. En stuur maar veel mooie plaatjes.
    Geniet ervan en hartelijke groet, ook namens Hans, Paula.

• 21 Februari 2014 - 13:13

Bert En Corrie:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en we jullie weer kunnen volgen via '' waar ben jij nu' Gaan we zeker doen! Heel veel plezieren kijkgenot op jullie reis. liefs van ons.

• 21 Februari 2014 - 13:15

Ger En Maria:

Hoi Anke en Dick,

Leuk om jullie prachtige reis te kunnen volgen. Geniet er maar van en we kijken al uit naar de komende verslagen en foto's.

Ger en Maria

• 21 Februari 2014 - 13:24

Berend En Hanneke:

Leuk, we kunnen jullie weer volgen en met de kaart erbij en de satelietbeelden krijgen we zo ook nog een beeld van het land.
    Goeie reis !!!!

• 21 Februari 2014 - 15:01

Henk En Margriet :

Hallo Anke en Dick
    We wensen jullie een super mooie reis. We genieten via jullie blog een beetje mee met de mooie momenten die jullie gaan beleven in dit prachtige land. Geniet van alles en kom gezond weer thuis
    Dikke kus HeMa

• 21 Februari 2014 - 15:13

Annie En Blacky:

Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. De spannende reis gaat gewoon verder en vanaf nu gaan we jullie volgen leuk. Geniet van alles en tot horens. Liefs abb.

• 21 Februari 2014 - 15:19

Jeroen Van Winden:

Dick en Anke,

Een heel fijn avontuur in Zuid Amerika gewenst! Geniet ervan.

• 21 Februari 2014 - 15:19

Erik:

Fijn om te lezen. veel plezier, geniet ervan!

• 21 Februari 2014 - 17:02

Karen:

Hele fijne vakantie. Geniet van de prachtige omgeving.