Sydney, Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Sydney, Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Sydney, Australie

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

15 Februari 2013 | Australië, Sydney

Nu alweer op het vliegveld van Sydney, onderweg naar Bangkok waar we vannacht om 1 uur aankomen. Gisteren hebben wij eerst een rondleiding gedaan in het Operagebouw van Sydney. Dat was echt heel mooi, een fantastisch gebouw en al is het pas geopend in 1973, met veel mooie verhalen. Daarna zijn we met de ferry naar Manley Bay geweest, het was 's middags 26 graden, lekker zonnetje en heel druk op het strand daar. Fijn wat gewandeld, geluncht en gewinkeld. Vanmorgen ging ik eerder op stap want ik had een plaatsje gereserveerd op de expres climb op de Harbour Bridge van 10.00 uur, twee uur en een kwartier in plaats van 3,5 uur. Dat was natuurlijk een geweldige ervaring, langs de zijkant van de brug naar boven, oversteken en aan de andere kant weer terug. Hoog, heel hoog en een geweldig uitzicht over de stad en de verre omgeving. Prachtig. Daarna met Anke nog even de stad in om wat kadootjes voor de kleinkinderen te kopen en toen onderweg naar het vliegveld.

• 15 Februari 2013 - 10:15

Bert En Corrie:

Wel vreemd zeker dat jullie afscheid namen van Australie. Je komt er niet zo vlug weer. Wat een spannende tocht Dick over de die brug. Wat een beleving.
    Goede reis nu en in Bangkok zal ook wel weer veel moois op jullie wachten. Liefs, Bert en Cor

• 15 Februari 2013 - 12:27

Monique:

Heerlijk Bangkok. Weer een heel andere wereld als Australië. Zou zo met jullie willen ruilen. Veel plezier nog.

• 15 Februari 2013 - 14:43

Henk En Margriet :

Wat knap Dick dat je het hebt aangedurfd om de Harbour bridge te beklimmen. Henk durfde dat niet. Was die dag ook hele stevige wind.
    Alles gaat snel voorbij. Dus genieten jullie nog van Bangkok . Van horen zeggen is dat ook een bijzondere stad. Dikke kus Henk en Margriet.