Sydney, Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Sydney, Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Sydney, Australie

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

13 Februari 2013 | Australië, Sydney

Gisteren, dinsdag de 12de, zijn wij in de loop van de middag in Sydney aangekomen. Vanmorgen hebben wij de bus genomen naar het centrum waar wij meteen maar de ferry hebben genomen naar Watson Bay. Vanaf de ferry heb je een fantastisch zicht op de stad en op de beroemde opera, mooie foto's gemaakt. In Watsons Bay in het bekende Doyle's visrestaurant lekker geluncht en toen met de bus naar Bondi Bay en vandaaruit een mooie wandeling gemaakt naar Tamarama. Toen weer met de bus naar de stad en daar weer veel gelopen en tot slot ergens heerlijk gegeten. Het weer begon met veel wolken en we hebben ook wat regen gehad, maar het was warm en het werd steeds mooier weer. Sydney is weer heel wat anders dan we de afgelopen weken hebben gezien, erg druk, heel veel verkeer, heel veel mensen, wel even wennen. Maar wel een erg mooie stad, veel grote parken, ook wel oude gebouwen, waar ik graag morgen nog eens verder ga kijken. Ook morgen gaan we weer een tochtje met een ferry maken en misschien wel een paar musea bekijken. Vandaag zijn Jelle en Hylke jarig, wij kunnen niet op visite komen, maar wel heel hartelijk gefeliciteerd!

• 13 Februari 2013 - 13:19

Bert En Corrie:

Ik was net even een boterhammetje aan het eten en toen kwam jullie bericht binnen dus maar meteen even een bericht terug. Gefeliciteerd met Jelle en ook met Hylke. Misschien zien ze dit bericht dus JELLE en HYLKE VAN HARTE GEFELICITEERD!

De plaatjes komen me bekend voor van de tijd dat Daan in Australie zat. Lekker om met blote benen te lopen! Liefs weer.

• 13 Februari 2013 - 13:20

Trisha :

Van harte gefeliciteerd met Jelle! Geniet van jullie laatste dagen in Australië. Liefs trisha

• 13 Februari 2013 - 22:55

Berend En Hanneke:

Jullie omzwervingen naderen hun eind. Nog een week of zo, toch?
    Het zal zeker wennen zijn, nu in een grote stad, allerlei volk dat je voor de voeten loopt.
    Toch ook weer leuk, lijkt me.
    Die brug, daar kan je ook boven over heen lopen hè. Lijkt het je wat ? Brrrrrrr.
    Genietze verder.
    Goeie reis weer hè.
    Liefs

• 14 Februari 2013 - 15:49

Ger En Maria:

Hoi,

Terug in het metropole leven. Vanuit de rustige jungle terug in de asfaltjungle, maar zoals je al schrijft: ook die kan mooi zijn. We sluiten ons aan bij de felicitaties voor Jelle en Hylke. Hiep, hiep, hoera voor die twee. en voor jullie globetrotters een ferme groet uit het winterse Brunssum. Ook met een mooie skyline (ahum).

Ger en Maria