Cradle Mountain, Tasmanie - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Cradle Mountain, Tasmanie - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Cradle Mountain, Tasmanie

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

05 Februari 2013 | Australië, Tasmania

Het is nu dinsdagavond 5 februari en we hebben de afgelopen dagen heerlijk gewandeld in dit prachtige national park Cradle Mountain. Gisteren was het fantastisch weer, een van de weinige dagen met alleen zon en vandaag was het ook heel lekker weer al begon de dag met regen. De omgeving is heel mooi, bergen, meren en bossen en het is hier in het park allemaal fantastisch geregeld. Je gaat met een shuttlebus het park waar je dan op verschillende plaatsen kan beginnen aan een wandeling. Overal is informatie, kaartjes, toiletten en heel mooie wandelpaden. Wij waren voorbereid op een paar dagen in de wildernis, maar hier is een mooi restaurant waar we lekker konden eten. Wel heeft Anke de eerste avond heerlijk zelf gekookt, want die boodschappen hadden we onderweg al gedaan. Overal is goede wijn te koop, de walibi's huppen rondom ons huisje, toch best lekker weer, wat wil je nog meer....

• 05 Februari 2013 - 11:17

Annie En Blacky:

Leuk, groeten aan de Walibi's.....Dikke knuffel van Annie en Blacky.

• 05 Februari 2013 - 11:24

Marloes, Rogier, Jelle En Femke:

Hier is het nu dinsdagochtend 6.20 uur. Iedereen slaapt nog, maar zometeen naar school. Jelle heeft een presentatie, ben benieuwd :)
    Het klinkt weer allemaal prachtig! Geniet van de mooie omgeving en jullie heerlijke vakantie.
    Liefs uit Curacao

• 05 Februari 2013 - 12:09

Paula:

Iedere dag kijk ik uit naar jullie verslag en foto's. Zo leuk om op deze manier met jullie op reis te gaan en alle mooie dingen via jullie foto's te zien. Geniet nog lekker verder en tot het volgende verslag. Liefs en groet, ook van Hans natuurlijk.

• 05 Februari 2013 - 14:51

Ger En Maria:

Zo dus al weer lekker gewandeld. het moet "natuurlijk" niet al te makkelijk worden. Een ontbering hier en daar is ook wel fijn. Zeker achteraf.

Geniet maar

ger en maria

• 05 Februari 2013 - 19:13

Berend En Hanneke:

Ja, ik had Cradle Mountain gevonden, en nu jullie" punaise" erbij.
    Met streetview kom je nog een heel eind daar.
    Voor jullie begint de nieuwe dag bijna, een wandeldag ?
    Plezierige dag wederom en tot de volgende keer.
    Lief s,
    Berend en Hanneke