Cradle Mountain, Tasmanie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu Cradle Mountain, Tasmanie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dick Visser - WaarBenJij.nu

Cradle Mountain, Tasmanie

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

04 Februari 2013 | Australië, Melbourne

Gisteren met mooi weer geland op Tasmanie, zonnetje en wel 23 graden! Toen op weg naar onze blokhut in de bergen en ja, wij doen het ons zelf aan, hier boven was het 15 graden. Maar heel mooi zonnig en na een erg koude nacht schijnt de zon nu ook weer. Heerlijk, wij gaan eens lekker wandelen. Het is hier prachtig!

• 04 Februari 2013 - 00:18

Wim Steinmann:

Hoi Anke en Dick,

Wandel ze vandaag op die verre plek......ik ben vanochtend vrij dus ik ga ook maar eens een wandeling maken hier in Tokyo (13 graden en een zonnetje!)
    Groet,
    Wim

• 04 Februari 2013 - 06:31

Berend En Hanneke:

Ik mis de markering van de plaats waar jullie zitten op Tasmanie. Maar het ziet er weer prachtig uit.
    Hier koud, guur , grijs en zes graden.
    Wandelze allen op die andere plaatsen in de wereld. Liefs :-)

• 04 Februari 2013 - 09:29

Erik:

Prachtige foto's met altijd mooie kleuren door de ruige natuur en veel zon.

• 04 Februari 2013 - 11:52

Ger En Maria:

Hio Anke en Dick,

Hoe fijn kun je het hebben. Lekkere temperatuur om te wandelen in mooie natuugebieden. Tsjonge, als jullie terug zijn, hebben jullie een berenconditie!!!! Wij hebben hier voor de verandering regen. Is toch ook wel eens lekker.

groeten,

ger en maria

• 04 Februari 2013 - 12:02

Bert En Corrie:

Hoi wandelaars. Wat hebben we toch een reislustige vrienden! Ook wij hebben gister heerlijk gewan deld maar dan in de Epense bossen. Ook mooi, nog steeds! Alleen niet van die mooie uitzichten op bergen! Dat blijft toch heel bijzonder.

Liefs van ons.

• 04 Februari 2013 - 17:15

Sonja En Hylke:

Het lijkt ons geweldig in een blokhut openhaard aan en een berenvel en dan nog genieten.

liefs sonja en Hylke